fbpx

Met zeven slimme vragen zet je een ijzersterke basis neer voor jouw marketing!

Ook als je er geen verstand van hebt 😉

HOE TROMPETTER JIJ?

In tijden als deze komen de klanten niet meer met busladingen tegelijk naar je toe. Misschien ziet iemand jouw social media bericht en komt hij zelfs op je website terecht.

Maar dan…

Dan is het aan jou om te zorgen dat hij niet verder scrolt. Dan moet je ‘m bij z’n kladden grijpen en niet meer loslaten. Onder zijn huid kruipen met jouw woorden. Duidelijk maken dat jij hem verder kan helpen.

Maar hoe doe je dat?

Schrijf je zomaar wat je goed lijkt? Of heeft jouw communicatie een echte een fundering? Ik hoef je vast niet te vertellen dat een huis ook lekkerder overeind blijft mét een stevige fundering, dat geldt ook voor jouw marketing en communicatie.

Met dit gratis werkboek leg je die ijzersterke basis voor jouw marketing.

Aan de hand van zeven vragen zorg je voor een rotsvast verhaal waardoor klanten voor jou kiezen, in plaats van voor je concurrent.

N

Je klant voelt zich gelijk aangesproken als hij jouw woorden leest

Je krijgt een heel duidelijk beeld van wie er in jouw doelgroep zit (en ook wie daar niet in thuishoort). Zo weet je dus ook precies tegen wie je het hebt en dat maakt schrijven zoveel makkelijker. 

N

En gelooft dat jij de beste partij voor hem bent

Het wordt duidelijk waar je doelgroep hartstochtelijk naar hunkert. Jij kunt ervoor zorgen dat hun diepste verlangen wordt vervuld.

N

Hij geeft graag zijn geld uit aan jouw dienst(en)

Iedereen is bereid zijn knip te trekken voor iets dat zijn grootste probleem oplost. De “Stairway to Hell” laat je zien waar jouw klant van wakker ligt. En laat jij daar nu net de oplossing voor hebben!

N

Want daar wordt hij echt gelukkig van

Je omschrijft wat het oplevert als ze met jou gaan werken.

P

Extra: overtuig met een krachtige pitch!

Je weet precies hoe je jouw boodschap kort en krachtig kunt verwoorden. Hoe je jouw communicatie zo inricht dat klanten spontaan fan van je worden. (inclusief een format voor de ‘perfecte pitch’ voor op jouw social media, verjaardagen en in de lift!)

Als je het werkboek aanvraagt kom je ook op mijn mailinglijst, zodat ik je vaker waardevolle tips kan sturen. Wil je dat liever niet? Dan kun je je altijd weer uitschrijven hoor!

×